- احمدی پرویز و سهیلا خدامی. (1391)مدیریت راهبردی برند، تهران: انتشارات دانشگاه تربیت مدرس.
- ارسطو. (1381)اخلاق نیکوماخوسی، ترجمة ابوالقاسم پورحسینی، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
- امام خمینی، سید روحالله. (1385) صحیفة امام (دوره 22 جلدی)، تهران: مؤسسة تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، چاپ چهارم.
- سید رضی. (1414 ق)نهجالبلاغه، قم: انتشارات هجرت.
- عمید زنجانی، عباسعلی. (1373) فقه سیاسی، تهران: امیرکبیر.
- گاردنر، هوارد. (1393)تغییر ذهنها: هنر و علم تغییر ذهن خود و دیگران، ترجمة سید کمال خرازی، تهران: نشر نی.
- ماکیاولی، نیکولو. (1388) شهریار، ترجمة داریوش آشوری، انتشارات آگه.
- میدلتون، سایمون. (1392) ساختن یک نام تجاری در 30 روز، ترجمة سینا قربانلو، تهران: انتشارات مبلغان.
- هابز، توماس. (1380) لویاتان، ترجمه حسین بشیریه، تهران: نشر نی.
- هالیس، نایجل. (1392)برند جهانی: چگونگی خلق و توسعة ارزشهای برند پایدار در بازار جهانی، تهران: مؤسسة مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- Aaker, David. (1991) Managing Brand Equity, The Free Press, New York.
- Adams, D., Barnett, S. A., Bechtereva, N. P., Carter, B. F., Delgado, J. M. R., Diaz, J. L., et al. (1990) "The Seville statement on violence". American Psychologist, 45 (10).
- Adolphsen, Manuel. (2009) "Branding in Election Campaigns:Just a Buzzword or a New Quality of Political Communication?", London, London School of Economics and Political Science ("LSE").
- Arvidsson, Adam. (2006) Brands: Meaning and Value in Media Culture, Routledge.
- Bush, Kenneth (1996) “Beyond Bungee Cord Humanitarianism: Towards a Democratic Agenda for Peacebuilding,” Canadian Journal of Development Studies, Special Issue on Governance, Democracy & Human Rights, 75–92.
- Morton Deutsch and Peter T. Coleman. (2012) Psychological Components of Sustainable Peace, Springer, New York.
- Kapferer, J. N. (2008) The New Strategic Brand Management: Creating and sustaining Brand Equity Long Term, Kogan Page, London.
- Keating, Tom and Andy Knight. (2004) Building Sustainable Peace, United Nation University Press.
- Keller, Kevin. Lane. (2002) “Branding and Brand Equity”, in Weitz, B.A. and Wensley, R., (ed.), Handbook of Marketing, California, Sage, Thousand Oaks.
- Keller, Kevin Lane. (2013) Strategic Brand Mangement: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Fourth Edition, Pearson, England.
- Kylander, Nathalie and Christopher, Stone. (2011) "The Role of Brand in the Nonprofit Sector", The Hause Center for Nonprofit Organizations, Harvard University.
- Skeat, Walter. (2013) A Concise Etymological Dictionary the English Language, Forgotten Books.
- Varadarjan, P, Rajan and Anil Menon. (July 1988) "Cause-Related Marketing: A Coalignment of Marketing Strategy and Corporate Philanthropy", Journal of Marketing 52.
- Woods, Richard. (2004) Exploring the emotional territory for brands. Journal of Consumer Behavior, 3(4).